Page 17 - DUE Tallozo 2018 szeptember
P. 17
NÉGYSZEMKÖZT
Én túraautózom, ő formaautózik, ezáltal
mindkettőnknek más kihívásokkal kell
szembenéznie. A pályán teljesen el tudjuk
engedni a magánéletünket, és csak azzal
foglalkozunk, hogy elérjük a céljainkat.
Mindketten inspiráljuk a másikat.
Amikor eljön a versenyeimre, olyan,
mintha teljesen átváltozna: rengeteget
törődik velem, odafigyel arra, hogy
mennyit iszom, hogyan étkezem. Örülök,
hogy van egy fiú, akivel összhangban
vagyunk, és aki az én érdekeimet nézi,
mert fontos neki, hogy nekem mi a jó.
A RENGETEG MUNKA MELLETT
SZÜKSÉG VAN PIHENÉSRE IS.
TUDTATOK IDÉN NYÁRON
LAZULNI EGY KICSIT?
Igen, szerencsére versenyhétvégék után
AZ AUDI R8-KUPÁBAN mindig Ausztriában maradok a családommal
AZ ABSZOLÚT ÖSSZETETT és a párommal, vagy hazajövünk ketten.
TABELLA MÁSODIK HELYÉN Nagyon fontos, különösen versenyidényben,
ÁLLSZ. HOGYAN KÉSZÜLTÉL hogy ne legyen stressz, és nyugodtan,
(55( $ 1$*< (5ĝ35Ð%É5$" kettesben tudjunk készülni a következő
erőpróbára. Nemrég például London mellett
Ezelőtt egy 340 lóerős Audi TT-t vezettem, volt egy futam, és az eredményhirdetés
most egy 495 lóerős hátsókerék-meghajtású után még maradtunk egy napot Daviddel a
Audi R8-assal versenyzek. Meg kellett fővárosban. Egyébként szerencsére az Audi
szoknom az új autó sajátosságait, jobban egy olyan szponzor, ami semmit sem erőltet
oda kellett figyelnem az érzékenységére. rám, így könnyebb megbirkózni a nyomással.
Ezek az autók már sokkal szenzitívebbek,
az apróbb mozdulatokra vagy interakciókra BIZTOSAN ELKEZDTETEK MÁR
is hevesebben reagálnak. A versenyidény GONDOLKODNI A 2019-ES
előtt három tesztem volt magával az autóval, (6=7(1'ĝ1 9É5+$7Ð
és e mellett szimulátorral is gyakoroltam. ÚJABB SZINTLÉPÉS?
volt, mindig képes volt az újrakezdésre, és Személyi edzővel heti 5 napot edzettem,
nem foglalkozott vele, hogy ki mit gondol sokszor külföldön, mivel rengeteget utazom. Még folynak az egyeztetések, de annyi biztos,
róla egy-egy hibája után. Mindig tanult hogy a hátsókerék-meghajtás marad. Ha
a bukásaiból, képes volt továbblépni, IDÉN IS BIZTOSAN ismét feljebb lépnék - a GT3-as szériába - ,
újra világbajnoki címet szerezni. Nagyon GAZDAGODTÁL SZÁMTALAN akkor ott már a legtöbb bajnokságban egy
bízom benne, hogy fel fog épülni. e/(75( 6=Ð/Ð e/0e11<(/ 0, társpilóta is kéne mellém, akivel cserélünk FOTÓ: KESZTHELYI VIVIEN
92/7 $ /(*0(*+$7É52=Ð%%" a versenyeken. Nehéz lenne azonban távol
maradnom bármely verseny egyetlen percétől
+2*<$1 0$5$' ,'ĝ' Hazai pályán, a Hungaroringen lettem is, ezért gondolkodunk a GT4 másik ágain is.
A TANULÁSRA, A SULIRA? második, ami hatalmas élmény volt. Előtte
küszködtünk az autóval, a vasárnapi EDDIG EGYSZER SEM VOLT
Kezdetben amerikai iskolába jártam, versenynap mégis szerencsésen alakult. PROBLÉMA A VÁLTÁSSAL.
mert nagyon fontos volt számomra a Ez az eredmény új impulzust adott, mert
versenyzés miatt a nyelvtanulás. Tudtam, tudatosította bennem, hogy bármire Igen, ennek több oka is van: a szüleim,
hogy tökéletesen kell tudnom kifejeznem képes vagyok, ha elhatározom magam. az Audi Racing Academy és a támogatók
magam annak érdekében, hogy a csapattal segítsége, valamint a szorgalom.
megfelelő legyen a kommunikáció, hiszen NEMRÉG HIVATALOSAN IS Folyamatosan gyakorlok, keresem a
a legapróbb részletek is kulcsfontosságúak BEJELENTETTÉTEK fejlődési lehetőségeket és kihívásokat. Az
a siker eléréséhez. Amikor újabb kapuk A KAPCSOLATOTOKAT DAVIDDEL, új megpróbáltatások inspirálnak és előre
nyíltak meg előttem, magántanuló lettem, AKI MICHAEL SCHUMACHER lendítenek, mert minden kategóriában
mert az edzéseket, versenyeket nem lehetett UNOKAÖCCSE. INSPIRÁL amiben elindulok, a legjobb szeretnék lenni.
összeegyeztetni a hagyományos órarenddel. TÉGED EZ A SZERELEM? (Lami Krisztofer)
17